mandag 30. januar 2012

Det går mot vår...og det gjør Fru Room 4 more lykkelig!

Jeg elsker denne tiden av året! Til min store glede fornemmet jeg nye knupper på julerosene mine - det varmer et hagehjerte!
Nå har jeg vært noen dager på vårens... gave- og interiørmesse og hentet meg noen "bøtter" med inspirasjon!
Inntrykkene er mange og jeg blir bare sikrere og sikrere på at man må følge magefølelsen sin! Jeg liker godt når "alt er lov"!
En salig miks av nytt og gammelt passer meg utmerket! Det å sette sitt personlige preg på sine omgivelser - det å knekke koden for å finne akkurat den stilen som beriker ens tilværelse - tenker jeg må være det optimale når vi snakker om interiør og møblering!...

Nå venter jeg på nyheter fra flere spennende leverandører!
Jeg skal legge ut info etter hvert som varene kommer!

Da er det bare til å ønske FEBRUAR velkommen - enda et steg nærmere vårens blomstring :-)

Ingen kommentarer: